مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-25سياسي

424 هزار احراز هویت برخط در 3 ماهه ابتدایی سال انجام شد


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه خوشبختانه با استقبال خوب مردم از خدمات الکترونیک مواجه هستیم، گفت: بهره گیری از فناوری اطلاعات در راستای هوشمندسازی قوه قضاییه با هدف تسریع امور مردم و رضایت آنان اولویت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، محمد کاظمی فرد، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه در راستای اجرای سند تحول قضایی اقدامات متفاوتی برای هوشمندسازی قوه قضاییه صورت گرفته است، گفت: یکی از این خدمات احراز هویت برخط کد ثنا است.

این موضوع دو سالی است که با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های جهان و با رعایت حریم خصوصی و در یک فضای کاملاً امن صورت می گیرد.

خوشبختانه این فرایند در بازه زمانی بسیار بسیار کوتاه و در حدود کمتر از 20 دقیقه به طول می انجامد در حالی که در گذشته باید برای احراز هویت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه می شد و علاوه بر صرف زمان در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی هزینه های رفت و آمد و موارد دیگر را در بر می گرفت، اما امروز به واسطه هوشمندسازی قوه قضاییه این خدمت به صورت آنلاین در هر زمان از شبانه روز و در هر نقطه جغرافیایی قابل دسترسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

424 هزار احراز هویت برخط در 3 ماهه ابتدایی سال انجام شد

424 هزار احراز هویت برخط در 3 ماهه ابتدایی سال انجام شد