مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-21سياسي

حضور 36 دانشمند از حوزه های «محیط زیست» و «انرژی های نو» در نشست تبادل فناوری


مدیر توسعه همکاری های علم و فناوری بنیاد مصطفی (ص) از حضور 22 نفر از مدیران و سیاست گذاران حوزه علم و فناوری و دبیرکل کامستک در نشست استپ خبر داد.

- حضور 36 دانشمند از حوزه های محیط زیست و انرژی های نو در نشست تبادل فناوری مدیر توسعه همکاری های علم و فناوری بنیاد مصطفی (ص) از حضور 22 نفر از مدیران و سیاست گذاران حوزه علم و فناوری و دبیرکل کامستک در نشست استپ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین حلوایی در نشست خبری نهمین دوره نشست تبادل فناوری (استپ) که امروز در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، آشنایی طرف های فعالان حوزه فناوری در کشورهای اسلامی را از اهداف برگزاری نشست استپ دانست و افزود: در جهان اسلام کمتر در جریان دستاوردهای جهان اسلام قرار می گیریم و بنا به دلایل غیر علمی، این دستاوردها نادیده گرفته می شوند و یکی از دلایل اعطای جایزه مصطفی(ص) توجه به دستاوردهای ارزشمند جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه نشست استپ در حاشیه اعطای جایزه مصطفی(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: در این رویداد 133 مهمان در این نشست در 5 حوزه زیست بوم فناوری و نوآوری ، محیط زیست ، انرژی های نو ، سلامت و نرم افزار حضور دارند که از این تعداد 22 نفر از مدیران و سیاست گذاران حوزه علم و فناوری و پروفسور محمد اقبال چودری دبیرکل کامستک در این نشست حضور خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 36 دانشمند از حوزه های «محیط زیست» و «انرژی های نو» در نشست تبادل فناوری

حضور 36 دانشمند از حوزه های «محیط زیست» و «انرژی های نو» در نشست تبادل فناوری