مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-08سياسي

سردار جلالی: نظام واکسن سازی متناسب با تهدیدات زیستی به روزرسانی شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل در دیدار با وزیر بهداشت خواستار به روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی، در دیدار با بهرام عین اللهی، با اشاره به سابقه تدوین سند راهبردی پدافند زیستی، یادآور شد: در یک اقدام مشترک بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزارت بهداشت در دوره های قبل، سند راهبردی پدافند زیستی کشور تنظیم و پس از تصویب در شورای عالی پدافند غیرعامل ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در این سند، چارچوب ها و رئوس اساسی مباحث پدافند غیرعامل در وزارت بهداشت مشخص شده، افزود: توافق نامه ای در 14 محور برای اجرای برنامه های مشترک بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزارت بهداشت تنظیم شده و به امضا رسیده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نظام عملیاتی پدافند زیستی که از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و با مشارکت متخصصان حوزه بهداشت و درمان به تصویب رسید و ابلاغ شد، حاصل همین تجارب است که در آن سطوح و لایه های مختلف وظایف و کارکردها در مواجهه با تهدیدات زیستی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه نظام عملیاتی پدافند زیستی کشور با توجه به تجربه شیوع کرونا در کمیته دائمی پدافند غیرعامل به تصویب رسیده، اظهار کرد: تدبیر رهبری انقلاب در مورد نظام عملیاتی پدافند زیستی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: نظام واکسن سازی متناسب با تهدیدات زیستی به روزرسانی شود

سردار جلالی: نظام واکسن سازی متناسب با تهدیدات زیستی به روزرسانی شود