مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-19اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر زهک


فرماندار زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ساماندهی حاشیه شهر زهک با دستور استاندار اعتبار اولیه 400 میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافت تا حاشیه شهر آسفالت و زیباسازی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ساماندهی حاشیه شهر زهک با دستور استاندار اعتبار اولیه 400 میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافت تا حاشیه شهر آسفالت و زیباسازی شود.

حسن دهمرده امروز شنبه 28 مرداد در بازدید از محلات حاشیه نشین زهک بیان کرد: راه اندازی و آغاز بکار بازارچه مرزی شاهگل، رفع مشکلات و فعالیت مجتمع های گلخانه ای شماره یک و 2 زهک، تسریع در اتمام پروژه بزرگراه زهک به زابل و تکمیل فازهای بعدی کمربندی شهر زهک از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود شاخص های توسعه این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی؛ ساخت 500 واحد مسکن روستایی، توزیع رایگان آرد و برنج در روستاها، راه اندازی کارگاه های تولید فرش و همچنین پوشاک از دیگر تصمیماتی است که در جهت بهبود شاخص های توسعه شهرستان زهک برنامه ریزی شده است.

گفتنی است شهرستان زهک در 220 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ورودی آب از افغانستان به کشور ایران قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر زهک

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر زهک