مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-23اقتصادي

190 طرح آبی در چهارمحال و بختیاری فعال است


مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: 190 طرح در حوزه آب و فاضلاب استان با اعتباری بالغ بر 458 میلیارد تومان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمدکریمی گفت: 190 طرح در حوزه آب و فاضلاب این استان فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه های فعال در زمینه های تامین و توزیع آب شرب، جمع آوری، انتقال و دفع بهداشتی فاضلاب، خرید تجهیزات و انجام خدمات است که در یازده شهرستان استان در حال انجام هستند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 458 میلیارد تومان انجام می شوند، بیان کرد: بخشی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است و تعدادی از آن ها نیز به دلیل حجم بالای عملیات اجرایی در مرحله اجرا قرار دارند.

کریمی در تشریح عملیات اجرایی این پروژه ها، توضیح داد: احداث مخازن ذخیره آب، اجرا، توسعه و تعویض شبکه های آبرسانی، بهسازی چشمه، حفر انواع چاه، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و ساخت تصفیه خانه های فاضلاب از جمله اقداماتی است که در امر خدمت رسانی به مردم چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

پایان پیام/ 68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 طرح آبی در چهارمحال و بختیاری فعال است

190 طرح آبی در چهارمحال و بختیاری فعال است