مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-20بين الملل

آمریکا به دنبال طولانی کردن جنگ اوکراین است


روزنامه رای الیوم طی تحلیلی به قلم عبدالباری عطوان، تحلیل گر سرشناس عرب استدلال کرد که دولت آمریکا خواهان ادامه جنگ در اوکراین است و طی هفته های آتی روسیه پیشرفت چشمگیری در میادین جنگ خواهد داشت.

- روزنامه رای الیوم طی تحلیلی به قلم عبدالباری عطوان، تحلیل گر سرشناس عرب استدلال کرد که دولت آمریکا خواهان ادامه جنگ در اوکراین است و طی هفته های آتی روسیه پیشرفت چشمگیری در میادین جنگ خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت: دو شخصیت اصلی؛ نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری سابق فرانسه و تد اسنایدر، روزنامه نگار آمریکایی تأکید کردند که دولت جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده ماه ها قبل از شروع جنگ اوکراین، برای وقوع این جنگ برنامه ریزی کرده بود و اکنون می خواهد با ممانعت از هرگونه راه حل مسالمت آمیز از طریق مذاکره به این جنگ ادامه دهد.

سارکوزی در کتاب جدید خود با عنوان زمان نبردها گفت که زمانی که او در قدرت بود، پیشنهاد پیوستن اوکراین به ناتو را داد و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از او در این موضع حمایت کرد.

سارکوزی اعتراف کرد که شبه جزیره کریمه قلمرو روسیه است و اکثر جمعیت آن روس هستند و وظیفه اوکراین این است که یک کشور بی طرف و پل ارتباطی بین اروپا و روسیه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال طولانی کردن جنگ اوکراین است

آمریکا به دنبال طولانی کردن جنگ اوکراین است