مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-01بين الملل

شبه نظامیان وابسته به ترکیه در مرز سوریه و اردن مستقر می شوند


منابع خبری از تصمیم گروه های شبه نظامی وابسته به ترکیه در شمال سوریه برای منتقل کردن برخی عناصر خود به مناطق مرزی سوریه و اردن خبر داده اند.

- منابع خبری از تصمیم گروه های شبه نظامی وابسته به ترکیه در شمال سوریه برای منتقل کردن برخی عناصر خود به مناطق مرزی سوریه و اردن خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع مطلع خود اعلام کرد، شبه نظامیان وابسته به گروه موسوم به ارتش ملی سوریه تحت حمایت ترکیه در حومه ادلب و حلب درحال ثبت نام برخی عناصر خود با هدف انتقال آنها به منطقه التنف در مرز سوریه و اردن هستند.

این منابع گفتند: هدف این است که شبه نظامیان در منطقه التنف را به عنوان مرزبان به کار گیرند و این اتفاق مشابه مأموریتی است که در لیبی انجام داده اند.

طبق این گزارش، سرکرده های گروه های مذکور به اعضای خود دستور داده اند تا ثبت نام کسانی که می خواهند برای مأموریت نظامی به منطقه التنف در مرز سوریه و اردن بروند را انجام دهند.

منابع مطلع اعلام کرده اند که این عناصر قرار است که در ازای دریافت مبالغی تا هزار دلار آمریکا به این ماموریت اعزام شوند.

طبق گفته این منابع، این اقدام با هماهنگی دو گروه شورشیان موسوم به ارتش آزاد سوریه وابسته به آمریکا و ارتش ملی سوریه وابسته به ترکیه در حال انجام است و امکان ثبت نام تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبه نظامیان وابسته به ترکیه در مرز سوریه و اردن مستقر می شوند

شبه نظامیان وابسته به ترکیه در مرز سوریه و اردن مستقر می شوند