مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-18سياسي

اهم اظهارات ائمه جمعه اقلید و داراب و زرین دشت


ائمه جمعه شهرهای اقلید، داراب و زرین دشت، ضمن پرداختن به ابعاد مختلف حادثه حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مردم ایران اسلامی را حامی همیشگی ولایت و حریم امنیت دانستند.

- ایسنا/فارس ائمه جمعه شهرهای اقلید، داراب و زرین دشت، ضمن پرداختن به ابعاد مختلف حادثه حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مردم ایران اسلامی را حامی همیشگی ولایت و حریم امنیت دانستند.

امام جمعه اقلید در نماز جمعه 27 مرداد گفت: دشمنان ما در انتظار پاسخ کوبنده و مناسب باشند چرا که ما در هیچ شرایطی دشمن اصلی و ردپای او را گم نخواهیم کرد.

حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی، ضمن قدردانی از آن نیروی مومن خدماتی و بسیجی حرم شاهچراغ علیه اسلام که بدون واهمه با دست خالی و بدون توجه به این که چه خواهد شد؛ دل به دریای ایمان و ایثار زد ،تاکید کرد: قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی تمام جلوی تداوم و گسترش این اتفاق را گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این نوع صحنه ها را در کمتر جایی از جهان می توان یافت و این ایران اسلامی و انقلابی است که فرزندانی چنین مومن و مجاهد را در دل خود خواهد پروراند.

امام جمعه اقلید افزود: صحنه زیبای دیگر در دل این حادثه تلخ، اقدام افتخارآمیز کودکی خُردسال برای دفاع از پدر در هنگام حضور تروریست وحشی و سنگدل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهم اظهارات ائمه جمعه اقلید و داراب و زرین دشت

اهم اظهارات ائمه جمعه اقلید و داراب و زرین دشت