مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-14سياسي

160 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های اهواز برگزار شد


رییس کتابخانه های عمومی اهواز گفت: بر اساس سند راهبردی که نهاد کتابخانه های خوزستان معرفی کرده است، در چهار ماه نخست سال جاری 160 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های اهواز اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدیجه مرادی جانکی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کتابخانه های خوزستان از سال 84 از اداره ارشاد جدا شده و به عنوان نهاد نوپایی شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: زمانی که کتابخانه ها را تحویل گرفتیم، حدود 13 باب کتابخانه در اهواز وجود داشت که اکنون با کتابخانه های مشارکتی تعداد آنها به 30 باب می رسد؛ همچنین 20 باب کتابخانه نهادی در اهواز وجود دارد.

رییس کتابخانه های عمومی اهواز گفت: برای اینکه نوآوری و آینده پایدار را در کتابخانه ها ترویج دهیم نیاز به توانمندسازی زنان، مردان، کودکان و نوجوانان داریم؛ از طرفی برای اینکه این اتحاد و پایداری حفظ شود به یک تحول فرهنگی نیاز داریم که این تحول فرهنگی به کمک خبرنگاران صورت می گیرد.

مرادی جانکی بیان کرد: در حال حاضر خوزستان شاخص سوم امانت کتاب را کسب کرده که پیش از این در رده هفتم یا هشتم بوده است؛ اکنون بیش از هشت هزار نفر در کتابخانه های اهواز عضو هستند و 14 تا 15 هزار کتاب امانت داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های اهواز برگزار شد

160 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های اهواز برگزار شد