مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-17سياسي

یادواره 250 شهید کارمند در قم برگزار می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: 250 کارمند دولت در استان قم در دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و اولین برنامه هفته دولت در استان برگزاری یادواره این شهدای خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم و جانشین ستاد هفته دولت استان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا مدیران عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در استان قم برنامه های مختلفی همچون حضور مدیران میان مردم، افتتاح پروژه های صنعتی، آموزشی، کشاورزی و.

تدارک دیده شده است.

جانشین ستاد هفته دولت استان قم تصریح کرد: دولت مردم شعاری است که برای این ایام انتخاب شده و باتوجه به رویکرد مردمی سازی در دولت سیزدهم، برنامه ها با حضور حداکثری مردم پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: براساس آمار 250 کارمند دولت در استان قم در دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و اولین برنامه هفته دولت در استان برگزاری یادواره این شهدای خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری نشست های تخصصی معاونت های استانداری با مردم همچون دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 250 شهید کارمند در قم برگزار می شود

یادواره 250 شهید کارمند در قم برگزار می شود