مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-21حوادث

کشف محموله گوشی هوشمند سرقتی در حوزه مرزی خراسان رضوی


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف 81 گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از تایباد، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها و مسافرین خروجی در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور در عملیات های جداگانه موفق به کشف 81 دستگاه تلفن همراه قاچاق طی 4 روز گذشته شدند .

وی افزود: فقط در یک عملیات  مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین کنترل خروجی ها به یک خودروی ترانزیتی مشکوک شده و پس از بازرسی از این خودرو موفق شدند 26 گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمایند.

سرتیپ دوم مجید شجاع تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی  را 9 میلیارد و 343 میلیون ریال برآورد  نمودند و مرزبانان متهمان را به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند .

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت : مرزبانان استان خراسان رضوی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله گوشی هوشمند سرقتی در حوزه مرزی خراسان رضوی

کشف محموله گوشی هوشمند سرقتی در حوزه مرزی خراسان رضوی