مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-15فرهنگي

تسلیت سه مدیر فرهنگی به مناسبت درگذشت نوازنده پیشکسوت


تعدادی از مدیران مجموعه های مختلف فرهنگی و هنری کشورمان همزمان با درگذشت محمد اسماعیلی هنرمند پیشگام عرصه تمبک نوازی پیام های تسلیت جداگانه ای را منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تعدادی از مدیران مجموعه های مختلف فرهنگی هنری کشورمان از جمله معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، همزمان با درگذشت محمد اسماعیلی هنرمند پیشگام عرصه تمبک نوازی پیام های تسلیت جداگانه ای را منتشر کردند.

مرحوم اسماعیلی از ستارگان راه دان و راه نمای موسیقی کشور بود محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت محمد اسماعیلی را تسلیت گفت.

در متن منتشر شده از سوی سالاری آمده است: إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون آسمان درخشان هنر موسیقی ایران اسلامی، مملو از ستارگانی است که در پهنه جهان هنر یگانه دوران اند و استاد محمد اسماعیلی یکی از ستارگان راه دان و راه نمای این وادی خطیر بود.

ضایعه درگذشت استاد گرانقدر تنبک نوازی که از پیشگامان آموزش، اخلاق و ایمان و سپس موسیقی بود، برای جامعه بزرگ هنر کشور دردناک است و به حق باید گفت عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را، تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سه مدیر فرهنگی به مناسبت درگذشت نوازنده پیشکسوت

تسلیت سه مدیر فرهنگی به مناسبت درگذشت نوازنده پیشکسوت