مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-29سياسي

وقتی حر مدافعان حرم برای حضرت رقیه (س) روضه خوانی کرد


شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» همان جوان 25 ساله یافت آبادی با اخلاق لوتی مسلکش در دفاع از حرم آل الله نشان داد بعد از 1400 سال افرادی همانند «حر» هستند که برای دفاع از حریم ولایت جانشان را فدا می کنند.

- روضه خوانی مجید قربانخانی برای شهادت حضرت رقیه (س) چند روز  قبل از شهادتش البته این آقا مجید مدافعان حرم، قبل از اینکه بخواهد سر از سوریه و دفاع از حرم در بیاورد، ساعتی از روز را پشت دخل بربری فروشی دایی پدرش می نشست تا اگر مستمندی را دید، به او نان بربری رایگان بدهند، برای همین در محله به مجید بربری هم معروف شده بود.

شهید مدافع حرم مجید قربانخانی اتفاقی که در هیأت برای جوان لوطی مسلک یافت آباد افتاد! روزها گذشت تا اینکه خبر حضور گروهک های تروریستی در سوریه و در خطر بودن حریم اهل بیت (ع) به گوش آقا مجید رسید.

آن هم کجا؟ وسط هیأت شهید مدافع حرم مرتضی کریمی! آقا مرتضایی که هم فرمانده بود و هم رفیق درجه یک آقا مجید، صبحت های آقا مرتضی درباره مظلومیت و شجاعت مدافعان حرم باعث شد که  مجید هوایی شود؛ آن هم هوایی عشق دفاع از حضرت زینب (س).

آن شب آقا مجید خیلی بیتابی کرد به گونه ای که بیهوش شد، وقتی دوستانش او را به هوش آوردند، گفت: من باشم و کسی نگاه چپ به حرم بی بی زینب(س) بیندازد؟ حضرت زهرا(س) خریدار این شهید شد آن شب گذشت و از فردای آن روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی حر مدافعان حرم برای حضرت رقیه (س) روضه خوانی کرد

وقتی حر مدافعان حرم برای حضرت رقیه (س) روضه خوانی کرد