مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-29اقتصادي

ادارات سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: بیش از 77 دستگاه های اجرایی تاکنون 196 به دیزل برق مجهز شده اند تا در مواقع ضروری بتوانند خدمت رسانی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کرمی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ظهر امروز در ارزیابی آماده به کاری مولدهای برق اضطراری دستگاه های اجرایی که در راستای عبور موفق از پیک بار سال جاری به انجام می رسد، اظهار کرد: یکی از زیرشاخص های پدافند غیرعامل، ایجاد این مولدهاست و با توجه به شرایط خاص  کشور و عدم تراز بین تولید و مصرف، این مهم یک ضرورت برای دستگاه های اجرایی به شمار می رود.

وی اظهار کرد: اگر بنا به هر دلیلی که برق دستگاه های اجرایی با خللی روبه رو شود، باید مولد اضطراری جایگزین  برق سراسری شود تا استمرار خدمت رسانی در هر شرایط دچار وقفه نشود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به اینکه اکثریت دستگاه های اجرایی، سازمان ها  و ارگان ها، این اصل را مورد توجه قرار داده اند گفت: بیش از 77 دستگاه های اجرایی تاکنون مجهز 196 به دیزل شده اند تا در مواقع ضروری بتوانند خدمت رسانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند

ادارات سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند