مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:282023-08-16سياسي

تا یک ماه آینده حریم رودخانه عباس آباد تعریض شود


بارها به شرکت آب منطقه ای استان برای تعریض حریم رودخانه عباس آباد شهر همدان زمان داده شده اما اتفاقی نیفتاده است بر همین اساس تا یک ماه آینده باید تعریض حریم این رودخانه تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/همدان دادستان همدان اعلام کرد: بارها به شرکت آب منطقه ای استان برای تعریض حریم رودخانه عباس آباد شهر همدان زمان داده شده اما اتفاقی نیفتاده است بر همین اساس تا یک ماه آینده باید تعریض حریم این رودخانه تعیین تکلیف شود.

حسن خانجانی مؤقر چهارشنبه 25 مرداد در صحن علنی شورای شهر همدان، اظهار کرد: از سال 99 تاکنون هیچ عملیات اجرایی از سوی شرکت آب منطقه ای استان همدان برای تعریض حریم رودخانه عباس آباد انجام نشده و در این زمینه ترک فعل شده و طرحی که در حال حاضر برای تعریض انجام می دهد، یک طرح خلاصه و مختصر از طرح کلی است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت آب منطقه ای بسیار جزیی است، تصریح کرد: متأسفانه این شرکت درباره شکایاتی که قرار بود در کمیسیون ماده 3 بررسی شود و سریع تر تعیین تکلیف کند، اقدامی انجام نداده و ترک فعل کرده و قابل تأمل آن که هنوز هم می گوید پرونده هایشان تعیین تکلیف نشده است.

خانجانی مؤقر اضافه کرد: در ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب آمده که وزارت نیرو باید حد بستر و حریم رودخانه را تعیین کند و آن چیزی که از سوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا یک ماه آینده حریم رودخانه عباس آباد تعریض شود

تا یک ماه آینده حریم رودخانه عباس آباد تعریض شود