مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-23ورزشي

حضور 4 پینگ پنگ باز ایران در یونیورسیاد برای نخستین بار


رییس انجمن تنیس روی میز فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: چون برای اولین بار در یونیورسیاد شرکت می کنیم سعی داریم در اولین تجربه حضور قدرتمندی داشته باشیم.

- رییس انجمن تنیس روی میز فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: چون برای اولین بار در یونیورسیاد شرکت می کنیم سعی داریم در اولین تجربه حضور قدرتمندی داشته باشیم.

سیما لیموچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام 4 ورزشکار دختر و پسر به مسابقات تنیس روی میز دانشجویان جهان، اظهار کرد: مریم فرعی، هدیه آقا محمدی، متین لطف الله نسبی و رسا یاقسمت ورزشکاران اعزامی به مسابقان دانشجویان جهان در چین هستند که در رقابت های انفرادی و تیمی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: این مسابقات بعد از المپیک بزرگترین رویداد در بین دانشجویان سراسر کشور است که امیدواریم در اولین تجربه، حضور رقابت خوبی را با پینگ پنگ بازان دنیا داشته باشیم.

هرچند معتقدم برای کسب بهترین نتیجه شرایط سختی را در چین خواهیم داشت.

رییس انجمن تنیس روی میز فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در پاسخ به این پرسش که برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی چند مرحله اردو برگزار شده است، تصریح کرد: تا یک ماه پیش اردوها به صورت غیرمتمرکز و با نظارت مربیان انجام می شد و تقریبا یک ماه است که اردوها به صورت منظم و متمرکز در حال برگزاری است و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 پینگ پنگ باز ایران در یونیورسیاد برای نخستین بار

حضور 4 پینگ پنگ باز ایران در یونیورسیاد برای نخستین بار