مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-23اقتصادي

100 کیلومتر شبکه گذاری گاز در زنجان اجرا شد


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: درسه ماهه نخست سال جاری بیش از 100 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز برای گازرسانی به روستاها و حفره های خالی شهرها و صنایع متقاضی گاز انجام شد.

- رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان درباره توسعه شبکه گاز این استان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری شرکت گاز زنجان برای جذب مشترکان جدید، بیش از 100 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز اجرا کرده است که با اجرای آن در مجموع طول خطوط و شبکه گازرسانی در استان به 7 هزار و 880 کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه طرح توسعه گازرسانی با اولویت بخش خانگی در مناطق روستایی استان ادامه دارد، افزود: با اجرای بیش از 93 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در مناطق روستایی این استان، بیش از 90 درصد از شبکه گذاری اجرا شده در سه ماهه نخست سال جاری مربوط به مناطق روستایی و سخت گذر است.

وی با اشاره به بهره مندی 93.

3 درصد خانوارهای شهری و روستایی زنجان از گاز طبیعی گفت: با اتمام روستاهای در دست اجرا، درصد خانوار بهره مند از گاز استان به 97.

7 درصد افزایش می یابد که با وجود نزدیک شدن به تکمیل عملیات گازرسانی در زنجان، شرکت گاز برای بهره مندی مناطق باقی مانده استان از گاز طبیعی، تلاش مستمر و جدّی را در دستور کار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلومتر شبکه گذاری گاز در زنجان اجرا شد

100 کیلومتر شبکه گذاری گاز در زنجان اجرا شد