مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-13بين الملل

80 نظامی اوکراینی در منطقه دونتسک کشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر ساوچوک»، مدیر مرکز مطبوعاتی گروه «مرکز» ارتش روسیه اعلام کرد نیرو های ارتش روسیه 5 حمله نیرو های اوکراینی را در محور «کراسنی لیمان» در منطقه دونتسک را دفع کردند.

- در ادامه ضدحملات اوکراینی ها، ارتش روسیه اعلام کرد در نتیجه درگیری ها بین دو طرف در منطقه دونتسک بیش از 80 نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، الکساندر ساوچوک ، مدیر مرکز مطبوعاتی گروه مرکز ارتش روسیه اعلام کرد نیرو های ارتش روسیه 5 حمله نیرو های اوکراینی را در محور کراسنی لیمان در منطقه دونتسک را دفع کردند.

به گفته ساوچوک در این درگیری ها بیش از 80 نیروی نظامی اوکراینی کشته و بخش زیادی از تجهیزات نظامی اوکراینی ها نابود شد.

سرگیی شویگو ، وزیر دفاع روسیه اخیراً در گفت وگوی تصویری با فرماندهان نیرو های مسلح روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین در ماه گذشته (جولای) بیش از 20 هزار نظامی خود را از دست داده است.

وی دراین باره گفت: رهبری نیرو های مسلح اوکراین ناامیدانه حملات تازه ای را علیه مواضع ما انجام می دهند، اما به لطف خط دفاعی مستحکم، سازماندهی ماهرانه سیستم آتش، اقدامات حرفه ای، استقامت و بردباری ارتش روسیه، تمام حملات دشمن دفع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 نظامی اوکراینی در منطقه دونتسک کشته شدند

80 نظامی اوکراینی در منطقه دونتسک کشته شدند