مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-19دانش

راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در دانشگاه ها برای به روزرسانی سند جامع علمی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در دیدار با هیئت رییسه دانشگاه های قم با تاکید بر رویکرد های شورا در حوزه های راه بینی، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در دانشگاه ها برای به روزرسانی سند نقشه جامع علمی کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در دیدار با هیئت رییسه دانشگاه های قم با تاکید بر رویکرد های شورا در حوزه های راه بینی، راهبری، راهبردی و راه سنجی، اظهار کرد: مرکز رصد و ارزیابی و نظارت در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی شده است، این مرکز در حال ارتباط گیری با 65 مرکز رصد در کشور است، تاکنون توانسته با 40 مرکز رصد متصل شود و اطلاعات مورد نیاز را از این مراکز دریافت کند.

وی افزود: به زودی سامانه ای هوشمند طراحی خواهد شد که درباره اجرای مصوبات گزارش می دهد و مشخص خواهد که کدام دستگاه اقدامات را به خوبی انجام داده و کدام ها ترک فعل کرده اند.

استاد خسروپناه با تاکید بر ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکل های مردمی گفت: برای اولین بار شورا ارتباط با تشکل های مردمی جلسات را شروع کرده است، این تشکل ها در میز های تخصصی ستاد های چهارگانه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در دانشگاه ها برای به روزرسانی سند جامع علمی کشور

راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در دانشگاه ها برای به روزرسانی سند جامع علمی کشور