مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-15سياسي

پیگیری برای واگذاری آزادراه زنجان - تبریز به راهداری ادامه دارد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه شرکت آزادراهی به تعهدات خود در حوزه نگهداری آزادراه زنجان تبریز عمل نکرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و هیات همراه با رییس کل دادگستری زنجان، بر ضرورت واگذاری آزاد زنجان_تبریز به راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید شد.

 جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب رییس کل دادگستری زنجان، طی گزارشی به اهم فعالیت های انجام شده و در دست اقدام راهداری در حوزه نگهداری راه ها، ایمن سازی جاده ها و برخی موانع و مشکلات این حوزه اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان این مطلب که بهسازی و اصلاح رویه آسفالت زنجان به قزوین با برنامه ریزی و افزایش ساعت کاری در حال انجام است، اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای بهسازی آسفالت محور زنجان به قزوین برنامه ریزی انجام شده و تا پایان فصل کاری، عمده خرابی های موجود در این آزادراه پوشش داده می شود تا مطالبه به حق کاربران جاده ای پاسخ داده شود.

وی در ادامه به نارضایتی کاربران آزادراه زنجان_ تبریز اشاره کرد و افزود: تا زمانی که آزاد راه زنجان به تبریز و مجتمع غزال در اختیار شرکت آزادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای واگذاری آزادراه زنجان - تبریز به راهداری ادامه دارد

پیگیری برای واگذاری آزادراه زنجان - تبریز به راهداری ادامه دارد