مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:062023-07-23بين الملل

چرا شورش واگنر به سود پوتین تمام می شود؟


بر عکس آنچه توسط بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان بین المللی گفته شده است این واقعه بیشترین سود را در پشت پرده برای ولادیمیر پوتین به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، قریب به یک ماه پیش نیروهای گروه واگنر به رهبری یوگنی پریگوژین از جانب مرزهای اوکراین وارد استان های غربی روسیه شدند و تا 200 کیلومتری کرملین پیش رفتند.

بی شک این واقعه به هیمنه از پیش شکسته شده روسیه در جنگ اوکراین ضربه بیشتری وارد کرد ودولت روسیه را در خاک خودش در شرایط دفاعی قرار داد.

در ابتدای آن حوادث امکان ارائه یک تحلیل درست بعید بود و تنها اخبار شوکه کننده در سطح جهان مخابره می شد و برخی از مقامات غربی را مجبور به واکنش کرد.

ویلیام برنز دیپلمات با سابقه و رییس فعلی سازمان سیا با همتای روس خود تماس گرفت و عدم مداخله و اطلاع ایالات متحده از این واقعه را به مقامات روسیه اطلاع داد.

اما برعکس آنچه که پیش بینی شد، اوضاع در سطح میدان نبرد تغییر نکرد و ارتش اوکراین نتوانست از این موقعیت استفاده و نیروهای روس را وادار به عقب نشینی کند.

گویا این واقعه یک اختلاف درون حکومتی بود که تنها در سطح جهانی رسانه ای شده بود و دیگران نیز از آن مطلع شدند.

به نظر می رسد بر عکس آنچه توسط بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان بین المللی گفته شده است این واقعه بیشترین سود را در پشت پرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شورش واگنر به سود پوتین تمام می شود؟

چرا شورش واگنر به سود پوتین تمام می شود؟