مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-31بين الملل

چه تعداد آمریکایی در جنگ اوکراین کشته شده اند؟


داده های اعلام شده توسط وزارت دفاع روسیه در ژوییه 2023 حاکی از آن بوده، از زمان شروع جنگ در فوریه 2022 در اوکراین ، در مجموع 4990 مزدور خارجی که برای کی یف می جنگیده اند کشته شده اند و 4910 نفر دیگر از این مزدوران نیز از منطقه جنگی فرار کرده اند.

- از زمان شروع جنگ اوکراین در فوریه 2022، کی یف پذیرای چندین هزار نیروی مزدور خارجی بوده تا در کنار سربازان اوکراینی در جنگ در این کشور شرکت کنند و بسیاری از این تفنگداران استخدامی در میدان نبرد کشته شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، رسانه ها و سیاستمداران غربی هر چند علنا درباره پشتیبانی های آمریکا و متحدانش در ناتو از اوکراین صحبت می کنند اما به نظر می رسد به شبه نظامیان خارجی شریک در عملیات اوکراین در میدان نبرد به ویژه زمانی که اجساد آن ها را با کیسه به خانه بازمی گردانند، توجه چندانی نمی کنند.

  در ماه مارس 2022 مقام های اوکراینی از اینکه حدود 20000 نیروی شبه نظامی خارجی برای جنگ برای نیروهای کی یف ثبت نام کرده اند تمجید کرده و گفتند که بیش از 3000 درخواست از سوی شهروندان آمریکایی تسلیم شده است.

  در مقابل هم مقام های اوکراینی و هم مقام های غربی وقتی مساله مربوط به شمارش اجساد شبه نظامیان خارجی کشته شده در منطقه جنگی اوکراین باشد خیلی ملاحظه کارتر عمل کرده و دیگر خبری از تعریف و تمجید آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد آمریکایی در جنگ اوکراین کشته شده اند؟

چه تعداد آمریکایی در جنگ اوکراین کشته شده اند؟