مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:002023-07-31سياسي

تعیین هزار پرواز از ایران به عراق برای اربعین


برای ایام اربعین هماهنگی های خوبی در مرزها برای تردد راحت زائران، مسائل مربوط به گذرنامه ، جاده ها، حمل و نقل، آب، تغذیه و اسکان با همتای عراقی و استانداران ایلام و واسط مورد بررسی قرار گرفت.

- وزیر کشور گفت: برای صدور گذرنامه ویژه زائران اربعین 1402 ، با وزیر کشور عراق به تفاهم رسیده ایم و زائران در ایام اربعین مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، احمد وحیدی  بعد از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار داشت: در بازدید امروز از مرزهای چهارگانه مهران، خسروی، چذابه و شلمچه که به اتفاق همراه وزیر کشور عراق انجام شد، پیرامون شناسایی مسایل و مشکلات موجود و اقدامات لازم جهت رفع موانع با هماهنگی 2 کشور تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

  وی با قدردانی از مهمان نوازی مردم و دولت عراق از زائران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: برای ایام اربعین هماهنگی های خوبی در مرزها برای تردد راحت زائران، مسائل مربوط به گذرنامه ، جاده ها، حمل و نقل، آب، تغذیه و اسکان با همتای عراقی و استانداران ایلام و واسط مورد بررسی قرار گرفت.

  وزیر کشور با تاکید بر ثبت نام زوار اربعین حسینی در سامانه سماح بیان کرد: در سامانه سماح پیش بینی شده که زائرانی مرز مورد نظر را تعیین کند، البته اگر به هر دلیلی زائران عزیز مرز را تغییر دادند، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین هزار پرواز از ایران به عراق برای اربعین

تعیین هزار پرواز از ایران به عراق برای اربعین