مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-01سياسي

استهبان میزبان بیست و ششمین شب شعر عاشورا


بیست و ششمین دوره شب شعر آیینی عاشورا با حضور شاعران ملی و استانی در تالار شمس اصطهباناتی استهبان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استهبان، حجت الاسلام ساجدی امام جمعه استهبان در بیست و ششمین دوره شب شعر آیینی عاشورا، از دست اندرکاران این برنامه قدردانی کرد و ظهار داشت: هنر شعر یک هنر تأثیرگذار است و این هنر بیشترین خدمت را به انقلاب اسلامی روا داشته و شعر همواره تأثیری مضاعف بر مخاطب داشته است.

امید کیامرث، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان نیز حضور گسترده و باشکوه مردم در شب شعر آیینی عاشورا را نشان از علاقه آنها به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و فرهنگ غنی عاشورا دانست و ابراز داشت: زبان شعر حلاوتی دگر است که بی شک در ذهن مردم ماندگار خواهد ماند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان تقویت روحیه ایثار و شهادت در نسل جوان، حفظ هویت فرهنگ به ویژه فرهنگ عاشورا، ترویج سبک زندگی حسینی و معرفی توانمندی‏ های ادبی و شاعران آیینی را از اهداف مهم این مراسم دانست.

در حاشیه این شب شعر و در مراسمی ویژه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و امام جمعه استهبان و به رسم هر ساله از حمایت ها و همکاری های احمد جعفری در برگزاری شب شعر با عبا و شال سبز تشکر و قدردانی به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استهبان میزبان بیست و ششمین شب شعر عاشورا

استهبان میزبان بیست و ششمین شب شعر عاشورا