مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-04بين الملل

توضیحات گالانت به کنست درباره چادرهای حزب الله لبنان در مرز


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش کرد، اهمیت موضوع چادرهایی را که حزب الله در منطقه مرزی تحت اشغال این رژیم در مزارع شبعا برپا کرده است، تقلیل دهد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش کرد، اهمیت موضوع چادرهایی را که حزب الله در منطقه مرزی تحت اشغال این رژیم در مزارع شبعا برپا کرده است، تقلیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست (پارلمان) شرکت کرد که در آن نمایندگان سوالات زیادی درباره موضوع چادرهای حزب الله در مزارع شبعا پرسیدند؛ موضوعی که منجر به افزایش تنش ها در منطقه مرزی شده است.

شبکه عبری زبان کان11 اعلام کرد، در این جلسه آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی در سایه اعتراضات مستمر علیه تغییرات قضایی بررسی شد که صدها افسر و نیروی ذخیره اعلام کرده اند در صورت تصویب این طرح، دست از خدمت می کشند.

این شبکه اعلام کرد، گالانت موضوع چادرهای حزب الله در مزارع شبعا را اتفاقی کوچک خواند در حالی که میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی درباره تبعات و آثار این چادرها اختلاف وجود دارد، چادرهایی که رژیم تلاش کرد، از طریق فشارهای دیپلماتیک حزب الله را وادار کند آنها را برچیند چرا که فرماندهی نظامی این رژیم معتقد است، وجود این چادرها منجر به فرسایش بازدارندگی رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات گالانت به کنست درباره چادرهای حزب الله لبنان در مرز

توضیحات گالانت به کنست درباره چادرهای حزب الله لبنان در مرز