مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-14سياسي

نشست علمی-تخصصی مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام برگزار می شود


تخصصی «مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام» به همت مجموعه فرصت (شبکه مدیریت مردمی بلایای طبیعی) و با مشارکت تعدادی از نهادهای علمی کشور برگزار می شود.

- نشست علمی-تخصصی "مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام" برگزار می شود نشست علمی-تخصصی مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام به همت مجموعه فرصت (شبکه مدیریت مردمی بلایای طبیعی) و با مشارکت تعدادی از نهادهای علمی کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به گستردگی زمینه های علمی، نیاز روزافزون به تبادل نظر، تعمیق و گسترش مباحث علمی به ویژه اندیشه های نو، هم افزایی فکری و دانشی، دستیابی به مجموعه آراء و تجارب صاحب نظران، متخصصان و فعالان مدیریت بلایای طبیعی، حوادث غیرمترقبه و بحران های اجتماعی و ارایه مباحث و یافته های جدید در این حوزه، نشست علمی-تخصصی مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام به همت مجموعه فرصت (شبکه مدیریت مردمی بلایای طبیعی) و با مشارکت تعدادی از نهادهای علمی کشور برگزار می شود.

در این نشست، سیداحمد عبودتیان، دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت، سیدجوادهاشمی فشارکی، مدیر شورای اعتلای معماری و شهر کشور، بهروز شهبازی مشاور ریاست مرکز اسناد دفاع مقدس و مدیر گروه پدافند غیرعامل دانشگاه علمی کاربردی سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ، مهدی مدیری،عضو هیأت علمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی-تخصصی مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام برگزار می شود

نشست علمی-تخصصی مدیریت بلایای طبیعی از نگاه اسلام برگزار می شود