مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-15حوادث

پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 4 آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شرق استان تهران خبر داد.

- سردار دلاور القاصی مهر پیش از ظهر سه شنبه 24 مرداد ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع یک فقره فقدانی مشکوک به آدم ربایی در شهرستان ورامین، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی شرق استان تهران مراجعه و اعلام داشته که با فرزند مفقود شده اش طی دو مرحله با خانواده تماس و اعلام داشته وی را ربوده اند و افراد گروگانگیر در قبال آزادی وی مبلغ 10 میلیارد ریال وجه نقد را درخواست کردند.

القاصی مهر عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در کرج و سرپل دهاب شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نیابت قضایی با انجام 2 عملیات منسجم و غافلگیرانه 4 نفر از اعضاء باند آدم رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگانگیران رها و به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی و اخاذی به مبلغ 10 میلیارد ریال اعتراف که پرونده تکمیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس

پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس