مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-01سياسي

وضعیت مدیریت شهرداری ابهر با نظر دیوان عدالت اداری مشخص می شود


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: اعضای شورای شهر ابهر به رأی بدوی دیوان عدالت اداری اعتراض کردند و برای تعیین وضعیت شهردار ابهر منتظر تصمیم این مجموعه قضایی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید خلجی، ظهر سه شنبه در حاشیه انتخاب هیئت رییسه شورای شهر زنجان در جمع خبرنگاران در مورد حواشی عزل شهردار ابهر اظهار کرد: سال گذشته اعضای شورای اسلامی شهر ابهر، شهردار سابق را به دلیل عدم سکونت را برکنار کردند و شهردار جدیدی انتخاب کردند.

وی ادامه داد: شهردار قبلی شکایتی را در دیوان عدالت اداری ثبت کرد و دیوان نیز در مرحله رای بدوی، به مصوبه شورا مبنی بر برکناری شهردار ایراد گرفت و آن را ابطال کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سه نفر از اعضای شورای شهر ابهر به رای دیوان در مرحله بدوی اعتراض کردند منتظر رای قطعی دیوان هستیم و اگر رای دادگاه بدوی نقض نشود شهردار برکنار شده براساس ضوابط بار دیگر بر سرکار خود باز خواهد گشت.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز شهرداری ابهر معلق نیست و شهردار فعلی آقای حیدری شهردارقانونی شهر بوده و به فعالیت ادامه خواهند داد.

خلجی به وضعیت شهردار قیدار نیز اشاره کرد و گفت: فعلا شهردار قیدار انتخاب نشده است و شهردار قبلی نیز با توجه به اتفاقاتی که بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مدیریت شهرداری ابهر با نظر دیوان عدالت اداری مشخص می شود

وضعیت مدیریت شهرداری ابهر با نظر دیوان عدالت اداری مشخص می شود