مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-13پزشكي

مردم از خدمات بیمارستان «دیر» رضایت ندارند


مردم از خدمات بیمارستان دیر به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش های تخصصی آن ناراضی هستند.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: مردم از خدمات بیمارستان دیر به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش های تخصصی آن ناراضی هستند.

به گزارش، یونس باربرز صبح یکشنبه در نشست با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تعطیلی شیفت عصر و تک شیفته شدن مراکز خدمات جامع سلامت بندر دیر و دوراهک باعث نارضایتی مردمی شده و فعالیت این مراکز علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر نیز مطالبه مردم و مسئولین است.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان دیر، افزود: مردم انتظار دارند که امکانات و تجهیزات مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان این شهرستان ارتقا و خدمات رسانی آن افزایش یابد.

وی ادامه داد: برخورداری از بهداشت و آموزش به ویژه دسترسی به بیمارستان و مرکز درمانی مناسب حداقل مطالبه و خواسته مردم از مسئولان است.

بیمارستان دیر حال و روز خوشی ندارد باربرز با بیان اینکه بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان حال روز خوشی ندارد، گفت: مردم از خدمات رسانی این مرکز درمانی به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش های تخصصی آن ناراضی هستند و لازم است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص چاره اندیشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از خدمات بیمارستان «دیر» رضایت ندارند

مردم از خدمات بیمارستان «دیر» رضایت ندارند