مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:052023-07-30اقتصادي

افزایش 40 درصدی اعتبارات نهاوند


اعتبارات امسال شهرستان نهاوند نسبت به سال گذشته 40 درصد به علاوه 25 میلیارد تومان اعتبارات در اختیار نماینده، افزایش یافته است.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: اعتبارات امسال شهرستان نهاوند نسبت به سال گذشته 40 درصد به علاوه 25 میلیارد تومان اعتبارات در اختیار نماینده، افزایش یافته است.

ضرغام احمدوند یکشنبه 8 مرداد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: سهم اعتبارات شهرستان نهاوند در سال 1402 از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، ردیف های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز در مجموع 183 میلیارد و 523 میلیون تومان است که به علاوه 25 میلیارد تومان اعتبارات در اختیار نماینده افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه این اعتبار در قالب 210 پروژه بین 41 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است، افزود: این اعتبارات نیاز به تقویت و پیگیری مسئولین دستگاه ها برای جذب اعتبارات ملی و وزارت خانه ها دارد و خواستار تلاش مدیران شهرستان برای جذب این ارقام هستیم.

احمدوند تصریح کرد: با پیگیری های استاندار 10 خودروی آتش نشانی برای شهرداری های استان جذب شد که با پیگیری شهردار یک مورد آن برای شهرداری نهاوند به کارگرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی اعتبارات نهاوند

افزایش 40 درصدی اعتبارات نهاوند