مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-30سياسي

چهار پایه خوانی نوجوانان قمی در عزای امام حسین(ع)


مراسم چهار پایه خوانی نوجوانان مداح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم همزمان با سوم امام حسین(ع) با حضور عباس حیدرزاده مداح معروف قمی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم چهار پایه خوانی نوجوانان مداح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز یکشنبه هشتم مردادماه همزمان با دوازدهم ماه محرم و سوم امام حسین(ع) در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در این مراسم با بیان اینکه یکی از راهکارهای هویت بخشی به یک نوجوان از نگاه دین مبین اسلام جهت دهی به فطرت انسانی است گفت: یکی از محورهای عملیاتی جهت دهی به فطرت وجودی انسان ها مقوله عاشورا و کربلاست که اساسا تجلی اعظم فطرت انسانی در عاشورا به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: عاشورا عجین و قرین فطرت هر انسان بیدار است و انسان هایی که می خواهند در مسیر فطرت خود و در مسیر تقرب الی الله قرار بگیرند باید عاشورا را بخوانند، بچشند و در اوج ببیبنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم  افزود: نوجوان با توجه به فطرت پاک و هیجان و احساس مسئولیتی که دارد می تواند در قالب عاشورا یک نقش آفرین جدی باشد؛ هم در حوزه بیدارسازی و فعال سازی فطرت انسانی و هم در اشاعه و نشر و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پایه خوانی نوجوانان قمی در عزای امام حسین(ع)

چهار پایه خوانی نوجوانان قمی در عزای امام حسین(ع)