مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-24سياسي

نماینده لنجان: اولویت مجلس و دولت اصلاح ساختار نظام اداری کشور است


نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی است اظهار کرد: هرچند ضرورت وجود برنامه و سندهای بالادستی قابل انکار نیست اما به نظر من اولویت مجلس و دولت اصلاح ساختار نظام اداری کشور است.

- نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی است اظهار کرد: هرچند ضرورت وجود برنامه و سندهای بالادستی قابل انکار نیست اما به نظر من اولویت مجلس و دولت اصلاح ساختار نظام اداری کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رجایی ریزی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه دوشنبه 2 تیر 1402 صحن مجلس طی نطقی در واکنش به اهانت به قرآن کریم در تعدادی از کشورهای اروپایی گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن که از روی استیصال و ضعف دشمنان اسلام است محکوم و از متولیان سیاست خارجی و امنیتی کشور میخواهم قاطع تریم اقدام را در این خصوص انجام دهند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سمفونی نظام اداری کشور نه رضایت کارمند و کارگر را در بر دارد و نه برای مردم کوک است گفت: امروز ساختار نظام اداری کشور به جهت برخی اصلاحات و دستکاری های غیر کارشناسی و غیر اصولی بیش از آنکه درخدمت مردم باشد، بستر ایجاد نارضایتی و گله مندی مردم را ایجاد کرده است.

رجایی گفت: اصلی ترین گام تحول در نظام اداری کشور، توجه به الگوی حکمرانی اداری ایده آل است؛ مدل حکمرانی مطلوب اداری، چگونگی حکمرانی و کیفیت رابطه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده لنجان: اولویت مجلس و دولت اصلاح ساختار نظام اداری کشور است

نماینده لنجان: اولویت مجلس و دولت اصلاح ساختار نظام اداری کشور است