مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-01سياسي

نیک بین:طرح تحقیق و تفحص از فیلترشکن های پولی یکشنبه به امضای نمایندگان می رسد


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود دست های پشت پرده دخیل در فروش فیلتر شکن ها گفت: طرح تحقیق و تفحص از فیلترشکن های پولی یکشنبه در مجلس به امضای نمایندگان می رسد.

- حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس درباره جزییات طرح تحقیق و تفحص از فیلترشکن های پولی، گفت: طبق ماده 753 مجازات اسلامی فروش هر نوع نرم افزار غیر قانونی مجازات دارد و خرید و فروش فیلتر شکن، غیر مجاز است.

وی با بیان اینکه گردش مالی عجیبی در فروش فیلتر شکن ها در کشور وجود دارد، گفت: مردم سالانه بیش از 50 هزار میلیارد تومان  فقط هزینه فیلتر شکن پرداخت می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح تحقیق و تفحص از فیلترشکن های پولی در مجلس خبر داد و افزود: محور اصلی این طرح مشخص کردن سود حاصل از فروش فیلتر شکن ها و همچنین اینکه اگر خرید و فروش فیلتر شکن طبق قانون ممنوع است، چرا در کشور فیلتر شکن ها به راحتی در دسترس همگان قرار می گیرد و حتی هزینه می کنند.

*فضای فیلترینگ و فیلتر شکن فروش هایی که  سود می برند حجت الاسلام نیک بین با تاکید بر وجود دست های پشت پرده دخیل در فروش فیلتر شکن هاگفت: در موضوع فضای فیلترینگ و فیلتر شکن ها نیاز است بررسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین:طرح تحقیق و تفحص از فیلترشکن های پولی یکشنبه به امضای نمایندگان می رسد

نیک بین:طرح تحقیق و تفحص از فیلترشکن های پولی یکشنبه به امضای نمایندگان می رسد