مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-31فرهنگي

«هنرهای تجسمی جوانان» چشم انداز بین المللی دارد/ ایجاد فضای تعامل


عضو شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با اشاره به اهداف و اولویت های این رویداد از تلاش برای تحقق تجربه فعالیت هنری در فضایی تعاملی برای جوانان و نوجوانان گفت.

- مینا محمدی وکیل عضو شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری این رویداد هنری بیان کرد: اساساً جشنواره های دوره ای همچون دوسالانه ها و رویدادهای هنری سالانه، بستر و فرصت مناسبی برای طیف های مختلف هنرمندان فراهم می آورند تا آثار تازه و متنوع خود را به معرض نمایش بگذارند.

استادیار دانشکده هنر دانشگاه الزهرا گفت: تاریخچه برگزاری رویدادهای متناوب هنری به اواخر سده نوزدهم میلادی بازمی گردد و امروزه در بسیاری از نقاط جهان به عنوان راهی برای تقویت تبادلات فرهنگی و گفت وگوهای هنری در مقیاس های منطقه ای و فرامنطقه ای شناخته می شوند.

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران بر پایه تجربیات سال های گذشته که غالباً با رویکرد ترکیبی همراه بوده است، تجمیعی از کارگاه های آموزشی و عرضه آثار هنری خواهد بود که شامل پیشبرد برنامه های مختلف، اجرای هنرمندان و برپایی نمایشگاهی از آثار هنری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنرهای تجسمی جوانان» چشم انداز بین المللی دارد/ ایجاد فضای تعامل

«هنرهای تجسمی جوانان» چشم انداز بین المللی دارد/ ایجاد فضای تعامل