مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-31حوادث

مهار آتش سوزی با تلاش شبانه محیط بانان در اراضی روستای سوسهاب شهرستان خلخال


رییس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: آتش سوزی در پنج هکتار از اراضی روستای سوسهاب بخش مرکزی واقع در مرز منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد شهرستان خلخال با تلاش محیط بانان مهار شد.

- ایسنا/اردبیل رییس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: آتش سوزی در پنج هکتار از اراضی روستای سوسهاب بخش مرکزی واقع در مرز منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد شهرستان خلخال با تلاش محیط بانان مهار شد.

نعمت اله جوانمردی 9 مرداد در محل حادثه گفت: نیمه شب گذشته با تلاش 5 ساعته محیط بانان پاسگاه محیط بانی سوسهاب و با همکاری عوامل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعی از اهالی، آتش سوزی اراضی روستای سوسهاب واقع در مرز منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد شهرستان خلخال مهار شد.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال با اقدام به موقع و با استفاده آتش کوب و سایر ادوات از گسترش آتش سوزی جلوگیری نمودند.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بیان کرد: از اهالی محترم مناطق درخواست می شود در صورت مشاهده آتش سوزی در وهله اول نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن به ادارات منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست اقدام نمایند و حین اطفای حریق توسط ماموران اجرایی و محیط بانان با آنان همکاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی با تلاش شبانه محیط بانان در اراضی روستای سوسهاب شهرستان خلخال

مهار آتش سوزی با تلاش شبانه محیط بانان در اراضی روستای سوسهاب شهرستان خلخال