مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-20اقتصادي

متراکم ترین بخش معدنی آذربایجان شرقی در چاراویماق قرار دارد


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت معدنی چاراویماق گفت: متراکم ترین بخش معدنی استان در این شهرستان قرار گرفته و معدن از اصلی ترین محورهای توسعه آن به شمار می رود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت معدنی چاراویماق گفت: متراکم ترین بخش معدنی استان در این شهرستان قرار گرفته و معدن از اصلی ترین محورهای توسعه آن به شمار می رود.

حیدر فتح زاده در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در شهرستان چاراویماق تشکیل شد، اظهار کرد: چاراویماق بیش از 30 هزار نفر جمعیت دارد و مزیت نسبی آن وجود 18 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه تکمیل جاده میانه به میاندوآب می تواند ظرفیت های بالقوه این شهرستان را به فعلیت برساند، افزود: اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال های 1400 و 1401 دو برابر رشد داشته و در 40 روستای شهرستان عملیات آبرسانی جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه حدود 80 درصد از اعتبارات شهرستان محقق شده، ادامه داد: اعتبارات امسال شهرستان بیش از 90 میلیارد تومان بوده و این در حالی است که مصوبات دور اول سفر 23 میلیارد تومان و دور دوم 20 میلیارد تومان بود که از دور اول 60 درصد و از دور دوم 25 درصد اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متراکم ترین بخش معدنی آذربایجان شرقی در چاراویماق قرار دارد

متراکم ترین بخش معدنی آذربایجان شرقی در چاراویماق قرار دارد