مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-16سياسي

گذر گلستان مشهد میزبان نمایشگاه «مسجد شایسته»


معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان گفت: یکی از برنامه هایی که برای هفته جهانی مساجد در نظر گرفته ایم، برپایی نمایشگاه «مسجد شایسته» است که در محل گذر گلستان برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان گفت: یکی از برنامه هایی که برای هفته جهانی مساجد در نظر گرفته ایم، برپایی نمایشگاه مسجد شایسته است که در محل گذر گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین امامی امروز 25 مردادماه، در نشست خبری برنامه ‎های روز جهانی مساجد که با حضور اصحاب رسانه در محل دفتر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد شایسته یکی از برنامه هایی است که بناست به مناسبت هفته جهانی مسجد، از 30 مردادماه لغایت اول شهریورماه از ساعت 15 الی 23 در محل گذر گلستان برگزار شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه اساساً یک نمایشگاه گفتمانی است، گفتمانی که بناست در این نمایشگاه به همراه ارائه مصادیقی از این گفتمان بیان شود.

این گفتمان شامل محورهایی چون بیان هویت و جایگاه مسجد در طول تاریخ اسلام، بازگو کردن کارکرد مسجد نبوی و علوی و نقش مسجد در پیروزی و بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر گلستان مشهد میزبان نمایشگاه «مسجد شایسته»

گذر گلستان مشهد میزبان نمایشگاه «مسجد شایسته»