مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-12سياسي

اجرای طرح سپاس به مناسبت سالروز ورود آزادگان


مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان از طراحی26 عنوان برنامه برای سالروز ورود آزادگان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه های متنوع اجرا می شود که دیدار با آزادگان و خانواده آزاده شهید «طرح سپاس» از جمله این برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید استان زنجان به ابلاغ بند و از قانون بودجه اشاره و اظهار کرد: طبق این قانون یک درصد از بودجه دستگاه های اجرایی صرف ترویج و تبیین فرهنگ ایثار شهادت خواهد شد که جلسات متعدد هماهنگی برای اجرای آن برگزار شده است.

سرپرست بنیاد شهید استان زنجان به تسهیلات مربوط به واردات خودرو برای ایثارگران و دستورالعمل آن گفت: رسانه ای شدن این مهم منجر به ایجاد انتظار برای گروهی خاص و همچنین دلخوری در بین قشر خاص شده است.

وی با بیان آمار مشمولان مصوبه واردات خودرو مشخص نیست، تصریح کرد: این مصوبه مشمول جانبازان دارای مشکلات حرکتی می شود.

برزگر به برنامه ریزی انجام شده در بیمه دی و همچنین بنیاد شهید برای حل مشکل دارویی ایثارگران اشاره کرد و گفت: حل این مشکل از تعهدات سازمانی است که امیدوارم حل آن منجر به حفظ شان این قشر شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان به اصرار شورا و شهرداری برای ایجاد قطعه شهدا در آرامستان جدید اشاره کرد و افزود: در این راستا طرح هایی آماده شده که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سپاس به مناسبت سالروز ورود آزادگان

اجرای طرح سپاس به مناسبت سالروز ورود آزادگان