مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-19اقتصادي

دلیل کمبود اتوبوس جاده ای عدم تخصیص منبع مالی است


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، - جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.

حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت وگو با نیز تولیدکنندگان خارجی به دلیل عدم تقاضا تولید نداشتند و در سال های اخیر به دلیل سخت تر شدن تدریجی شرایط اقتصادی به تدریج از فعالیت اتوبوس ها کاسته شد و همزمان با ایجاد تقاضاهای جدید سفرهای عمومی جاده ای به مناسبت های مختلف افزایش یافت و این امر در کنار عوامل دیگر منتج به عدم تخصیص منابع مالی و تسهیلات بانکی با سود تسهیلات پایین برای توسعه و نوسازی و بازسازی ناوگان موجب کمبود تدریجی ناوگان شده است.

وی در ادامه گفت: حوزه حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در طول 2 سال اخیر تلاش های زیادی کردند تا بتوانند با تأمین مالی مورد نیاز فرایند توسعه و نوسازی ناوگان را تسریع دهند اما عدم تأمین منابع مالی به عنوان جدی ترین مشکل بر سر راه این امر جهت رونق تولید داخلی تاکنون منجر به نتیجه مطلوب نشده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: شرکت های داخلی همانطور که اشاره شد طی 5 سال اخیر کارخانه های داخلی به دلیل موضوعاتی مانند تحریم و عدم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کمبود اتوبوس جاده ای عدم تخصیص منبع مالی است

دلیل کمبود اتوبوس جاده ای عدم تخصیص منبع مالی است