مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-10اقتصادي

تصفیه خانه کلاردشت اجرایی می شود


مدیر عامل آبفای مازندران از شروع عملیات اجرایی پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت و بیرون بشم با 370 میلیارد ریال اعتبار به زودی خبر داد.

- بهزاد برارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از شروع عملیات اجرایی پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت و بیرون بشم با 370 میلیارد ریال اعتبار به زودی خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با هدف ارتقای کیفیت و کمیت تصفیه آب شرب، رفع کمبود آب و نیز بهره مندی مردم بیشتری از این نعمت بی بدیل الهی با احداث یک باب مخزن هزار متر مکعبی، ساخت واحد لخته سازی تصفیه خانه، احداث واحد فیلتراسیون تندرو باز ثقلی، نصب واحدهای زلال سازی همچنین احداث حوضچه های بتنی، حوضچه مقسم بتنی و بازسازی 200 متر جاده دسترسی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت و بیرون بشم بیش از 50 هزار نفر مردم منطقه از مزایای آن برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران با تشریح عملیات اجرایی پروژه ارتقا و افزایش ظرفیت مدول اول تصفیه خانه فاضلاب بابلسر، از بهره مندی 64 هزار نفر از مزایای این تصفیه خانه خبر داد.

وی با اشاره به بالا بودن سطح آب های زیرزمینی و نیاز این استان در راستای حفظ محیط زیست سالم اظهار داشت: ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر با عملیاتی شامل احداث دو واحد کانال دانه گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه کلاردشت اجرایی می شود

تصفیه خانه کلاردشت اجرایی می شود