مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-25اقتصادي

رونمایی از محصول برنج سالم مازندران در کشور


رییس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به این که مازندران استان پیشرو در کنترل بیولوژیک است، گفت: اولین بار از محصول برنج سالم استان در کشور رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رنجبر اقدم بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد گیاهپزشکی استان مازندران با بیان اینکه مازندران یکی از استان هایی است که عالمانه و مدبرانه در حال رصد و پایش عوامل خسارت زای گیاهی است، اظهار داشت: موفقیت های حفظ نباتات مازندران مدیون راهبری درست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی با اشاره به اینکه در کشاورزی مازندران نگاه فنی حاکم است، افزود: همین نگاه فنی باعث موفقیت این استان در کنترل عوامل خسارت زاست.

رنجبر اقدم با تاکید بر اینکه حضور و ردپای کارشناسان حفظ نباتات باید در مزارع و باغات مشهود باشد، گفت: هرگونه کوتاهی و قصور در انجام وظایف حفظ نباتات به سلامت مردم آسیب وارد می کند.

وی بیان کرد: مازندران استان پیشرو در کنترل بیولوژیک است و میزان استفاده از سموم شیمیایی باید کاهش یابد و مصرف سم در اکوسیستم شالیزار و باغات مدیریت شده باشد.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: برای اولین بار از محصول سالم برنج مازندران در کشور رونمایی شد که اتفاقی بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از محصول برنج سالم مازندران در کشور

رونمایی از محصول برنج سالم مازندران در کشور