مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:402023-07-25سياسي

مادر شهیدان «اسدالله، حیدر و امرالله اسدی» درگذشت


مادر شهیدان «اسدالله، حیدر و امرالله اسدی» پس از سال ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در شهر ری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

- مادر شهیدان اسدالله، حیدر و امرالله اسدی پس از سال ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در شهر ری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجیه خانم کبری فخاری مادر شهیدان اسدالله، حیدر و امرالله اسدی پس از سال ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در شهر ری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

این مادر سرافراز که در دوران هشت سال دفاع مقدس 3 فرزند خود را در راه اعتلای ارزش های اسلامی تقدیم راه حق کرده بود، پس از عمری مجاهدت و پرچمداری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ساعتی قبل در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

قرار است که پیکر این مادر شهید روز پنجشنبه 5 مردادماه همزمان با تاسوعای حسینی از میدان شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع و پس از اقامه نماز، در قطعه 25 بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شود.

گفتنی است، شهید اسدالله اسدی متولد سال 1347 در شهرستان ری، در سال 1366 با سمت مسئول گروه بر اثر اصابت ترکش به سرش در سردشت شهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان «اسدالله، حیدر و امرالله اسدی» درگذشت

مادر شهیدان «اسدالله، حیدر و امرالله اسدی» درگذشت