مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:312023-08-16پزشكي

ماجرای درگیری روز گذشته در بیمارستان میناب چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، پسر نوجوانی به نام حمزه 14ساله  که دو ماه پیش به علت تصادف دچار ضربه مغزی می شود و در بیمارستان ابوالفضل میناب بستری و مراحل درمان وی در حال انجام بود، صبح روز گذشته برای درمان و عمل جراحی و پیوند بخشی از جمجمه برداشته شده  به بیمارستان مراجعه می کند تا با عمل مجدد برای پیوند بخش برداشته شده، اقدامات لازم از سوی کادر درمانی انجام گیرد.

اما خانواده بیمار از طرف عوامل در بیمارستان با خبر گم شدن  بخشی از جمجمه بیمار روبرو می شوند که این موضوع در فضای مجازی شهرستان خبرساز می شود.

درصورت جلسه نوشته شده توسط پلیس در بیمارستان ابولفضل میناب قید شده است که جمجمه در بیمارستان گم شده و همه عوامل نیز آن را امضاء کرده اند اصغر حاج حسینی پدر این بیمار به خبرنگار فارس گفت: دو ماه پیش در پی یک سانحه تصادف  پسر 14ساله ام دچار ضربه مغزی می شود که به بیمارستان ابوالفضل منتقل می شود.

پس مدتی بستری در بیمارستان و انجام مراحل درمانی توسط تیم پزشکی، به علت ورم در قسمتی از سر این بیمار بخشی از جمجمه وی برداشته می شود تا پس بهبود این وضعیت مجددا پیوند زده شود.

  پدر این بیمار گفت: پس از مراجعه بعدی  برای انجام این کار پرسنل بیمارستان بیان کردند که جمجمه در محل نگهداری وجود ندارد که این موضوع سبب نگرانی هایی در بین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درگیری روز گذشته در بیمارستان میناب چه بود؟

ماجرای درگیری روز گذشته در بیمارستان میناب چه بود؟