مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-07اجتماعي

وزش باد شدید در پایتخت/ سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با شروع طوفان و وزش باد شدید در برخی از نقاط پایتخت شاهد سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق و حتی داربست در سطح معابر بودیم.

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر (عج) _فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

شریفی افزود: در معابری چون آزادگان_ الغدیر سقوط تیر چراغ برق روی داد و در میدان نبوت خیابان جانبازان شرقی سقوط داربست باعث مسدود شدن این خیابان شده است.

وی بیان داشت: همچنین در ساعت 19:20 در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع فلاحی به علت سقوط درخت بر روی یک دستگاه پژو راننده خودروی مذکور مصدوم گردیده که عوامل اورژانس و راهور در محل حضور دارند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی و اورژانس جهت روان سازی ترافیک و روان و تأمین نظم عبور و مرور به همراه نیروهای امدادی و اورژانس حضور دارند.

وی از مسئولین هیئت ها و موکب ها که در سطح معابر اقدام به برپای برپایی داربست و موکب جهت توزیع نذورات کرده اند خواست که هرچه سریع تر نسبت به ایمن سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در پایتخت/ سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق

وزش باد شدید در پایتخت/ سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق