مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-02اقتصادي

زنگنه: آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب ممنوع می شود


سخنگوی کمیسسون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای ممنوع کردن آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب خبر داد.

- سخنگوی کمیسسون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای ممنوع کردن آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: با تصویب کمیسیون، سازمان انتقال خون موظف شد همزمان با اخذ خون از مردم نسبت به آزمایش غربالگری مولکولی، آنتی بادی و انجام آزمایش سازگاری بافتی اقدام کند.

همچنین دولت موظف شد تا نسبت به قیمت گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی و مکمل های دارویی، رژیمی، غذایی، تغذیه ای و مواد اولیه دارویی و فرآورده های دارویی و واکسن با لحاظ هزینه تمام شده محصول و سود متعارف اقدام کند.

محصولات با فناوری بالا، زیست فناوری و واکسن معادل 60 درصد قیمت انواع خارجی آن خواهد بود.

زنگنه با اشاره به مصوبه دیگر کمیسیون گفت: فهرست رسمی دارویی ایران بر اساس نظام دارویی ملی کشور (طرح ژنریک) هر سه ماه یک بار توسط وزارت بهداشت منتشر می شود.

تجویز داروهای خارج از فهرست یاد شده تخلف است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه کمیسیون باید وزارت بهداشت به مواد غذایی تراریخته نظارت کند، افزود: تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب ممنوع می شود

زنگنه: آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب ممنوع می شود