مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-24سياسي

تشخیص درست گام مهم در پیروی از ولایت است/ امام حسین(ع) رحمتش عام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، تشخیص درست را گام مهم در پیروی از ولایت دانست.

- تشخیص درست گام مهم در پیروی از ولایت است/ امام حسین(ع) رحمتش عام است ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، تشخیص درست را گام مهم در پیروی از ولایت دانست.

حجت الاسلام مهدی قدرتی در مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش که امروز دوم مردادماه با حضور سرپرست، معاونان و کارکنان جهاد دانشگاهی واحد لرستان و رؤسای دانشگاه های علمی ـ کاربردی و فنی و حرفه ای لرستان در محوطه دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) به بیان ویژگی‎ها و ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) پرداخت و گفت: وظیفه ما به عنوان مسلمان و شیعه علی(ع) این است که همگام و همراه با ولایت حرکت کنیم، به این معنا که از ولایت جلوتر و یا عقب تر حرکت نکنیم.

وی تشخیص درست را یک گام مهم در پیروی از ولایت دانست و افزود: امام حسین(ع) رحمتش عام است که نه تنها شامل حال شیعیان و مسلمانان بلکه شامل حال غیر مسلمانان و غیر شیعیان نیز می‎شود.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه ما دو نوع ولایت داریم که یکی طولی و دیگری عرضی است، ادامه داد: ولایت طولی به ولایت خدا ختم می‎شود و ولایت عرضی بیانگر این است که مؤم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص درست گام مهم در پیروی از ولایت است/ امام حسین(ع) رحمتش عام است

تشخیص درست گام مهم در پیروی از ولایت است/ امام حسین(ع) رحمتش عام است