مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-29بين الملل

نیویورک پست: رهبران سالخورده آمریکا به سرای سالمندان نیازمندند


«حدود 1610 متر میان کاخ سفید تا کنگره آمریکا فاصله است و این فضایی عالی به منظور ساخت سرای سالمندان برای رهبران سالخورده ماست.

» - حدود 1610 متر میان کاخ سفید تا کنگره آمریکا فاصله است و این فضایی عالی به منظور ساخت سرای سالمندان برای رهبران سالخورده ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مارک سیگل دانشیار پزشکی و مدیر برنامه دکتر رادیو و تحلیلگر پزشکی فاکس نیوز با توجه به بحران سالخوردگی در میان مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و گاف های متعدد او و اینکه به تازگی میچ مک کانل، رهبر 81 ساله جمهوری خواهان در مجلس سنا در مقابل خبرنگاران برای حدود یک دقیقه بدون هیچ حرکت و کلامی ماند و همراهانش ناچار او را به اتاق کارش بازگرداندند، در مطلبی برای نیویورک پست نوشت: از آنجایی که هیچ الزامی وجود ندارد که نمایندگان کنگره یا رؤسای جمهور آمریکا به طور داوطلبانه از سمت خود کناره گیری کنند، به اعتقاد من باید برنامه هایی برای حمایت از آنها انجام شود.

براساس قانون اساسی، برای برکناری یک قانونگذار آمریکایی در حال کار، به دلیل رفتارهای مُخل و آزاردهنده، دو سوم رای هر دو مجلس کنگره لازم است، بنابراین من انتظار ندارم که به این زودی ها شاهد چنین چیزی باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک پست: رهبران سالخورده آمریکا به سرای سالمندان نیازمندند

نیویورک پست: رهبران سالخورده آمریکا به سرای سالمندان نیازمندند