مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-20اقتصادي

عملکرد ادارات کردستان در مدیریت مصرف برق ضعیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی پور صبح امروز در سومین کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق کردستان در سنندج اظهار کرد: 52 دستگاه اجرایی در کردستان ژنراتور دارند، اما در زمان اوج مصرف برق از آن استفاده نمی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در صورت عدم همکاری مولدهای این دستگاه ها به سایر دستگاه ها واگذار خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

رشیدی پور افزود: متاسفانه در حوزه بهینه سازی مصرف و مدیریت برق شاهد کم کاری برخی از دستگاه ها در استان هستیم که جای انتقاد دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت  فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود منابع در جهان و افزایش جمعیت، مدیریت مصرف انرژی ضروری است و این مهم با آگاه سازی مردم و همکاری مشترکان قابل تحقق است.

به گفته وی، جهان به سمت و سویی در حال حرکت است که مدیریت مصرف در بخش های مختلف آب و برق به خود مردم واگذار می شود و این مهم در کشور ما هم باید تحقق پیدا کند.

وی اضافه کرد: فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی باید در سطوح مختلف جامعه دنبال شود و در این راستا از ظرفیت رسانه ها بهره بگیریم، چراکه انرژی بحثی عمومی است و دستگاه ها و مردم باید در زمینه استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ادارات کردستان در مدیریت مصرف برق ضعیف است

عملکرد ادارات کردستان در مدیریت مصرف برق ضعیف است