مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-11بين الملل

عربستان خواستار خروج فوری شهروندانش از جزایر هاوایی شد


در پی آتش سوزی های جنگلی در آمریکا، سفارت عربستان خواستار خروج فوری شهروندان خود از جزایر هاوایی شد؛ سفارت کویت در واشنگتن نیز بیانیه مشابهی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (پنجشنبه، 10آگوست) عربستان سعودی از شهروندان خود در جزایر هاوایی در ایالات متحده آمریکا خواست تا  در اسرع وقت این جزایر را ترک کنند .

  طبق گزارش پایگاه خبری  الخلیج ، سفارت ریاض در واشنگتن طی بیانیه ای اعلام کرد: این هشدار بر اساس آتش سوزی های گسترده در جزایر و به دلیل نگرانی برای امنیت همه شهروندان صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: شهروندان عربستانی به دستورالعمل های مقامات محلی پایبند بوده و از هشدارهای ایمنی صادر شده توسط آن ها پیروی کنند .

سفارت کویت در واشنگتن به نوبه خود از شهروندان کویتی در این جزایر خواست مراقب و احتیاط لازم را داشته باشند و از مکان هایی که احتمال آتش سوزی در آن ها بالاست، دوری کنند.

سفارت کویت همچنین از شهروندانش خواست که تا پایان بحران، به دستورالعمل های صادرشده از سوی مقامات محلی این جزایر پایبند باشند.

خبرگزاری  رویترز  بامداد جمعه (به وقت تهران) گزارش داد که آتش سوزی های جنگلی در جزیره مائویی در ایالت هاوایی آمریکا به مرگ دست کم 53 نفر منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان خواستار خروج فوری شهروندانش از جزایر هاوایی شد

عربستان خواستار خروج فوری شهروندانش از جزایر هاوایی شد