مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-15اقتصادي

واحدهای راکد البرز احیا می شوند


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: ساماندهی لکه های صنعتی و احیای واحدهای راکد در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد انصاری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در حاشیه بهره برداری ویدئو کنفرانسی 3 طرح زیرساختی و 2 واحد صنعتی استان البرز توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به تشکیل کمیته رشد تولید در اداره کل صمت البرز، گفت: طبق اولویت گذاری های انجام شده، احیای واحدهای راکد و فعالسازی ظرفیت غیرفعال واحدهای صنعتی در دستور کار ویژه قرار دارد.

وی افزود: از جمله واحدهایی که امروز توسط دکتر علی آبادی در البرز مورد افتتاح قرار گرفت، یک شرکت تولیدی آرایشی بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد بود که برای حدود 200 نفر اشتغالزایی مستقیم نموده است.

وی افزود: یک گروه کارشناسی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تشکیل خواهیم داد تا با رصد میدانی واحدهای صنعتی و میزان تولیدات آن ها براساس ظرفیت های تعریف شده، موانع تولید واحدها را جمع بندی و ضمن اقدام، به افزایش تولید در واحدهای صنعتی حتما کمک خواهیم کرد.

  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: موارد متعددی از موانع تولید در صنعت استان مشاهده می شود که با پیگیری و همکاری موثر دستگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای راکد البرز احیا می شوند

واحدهای راکد البرز احیا می شوند